Jagten på nye sponsorer

Sponsorudbyder

SponsorOptimizer er et dialogskabende værktøj til sponsorudbydere på det danske marked, der med fordel kan anvendes i “jagten” på nye sponsorer eller partnere.

Sponsorering handler i dag mere om ”partnerskaber” og er derfor ikke kun et spørgsmål om ”eksponering den ene vej og så penge den anden vej – og så ses vi igen til forhandling til næste år”.

Med en mere emotionel tilgang til sponsorering kan SponsorOptimizer give dig som sponsorudbyder en mere kvalificeret og nuanceret dialog med potentielle sponsorer.

Som sponsorudbyder får du med SponsorOptimizer bl.a.:

  • en bedre selvforståelse af jeres klub, organisation eller events image
  • mulighed for at sætte værdier på jeres klub, organisation eller event overfor potentielle sponsorer
  • indsigt i værdimatch med potentielle sponsorer
  • mulighed for at få identificeret de mest potentielle sponsorer i forhold til jeres klub, organisation eller events kerneværdier.

Gennem et SponsorMatch og SponsorGap får du identificeret potentielle sponsorer, hvor der er et værdimatch eller værdigap med jeres klub, organisation eller events kerneværdier. Med andre ord får du indblik i, hvilke ”landsdækkende” brands jeres kerneværdier enten kan understøtte eller potentielt overføre ved et partnerskab.

Med adgang til SponsorOptimizer kan du således dokumentere, hvilke værdier jeres klub, organisation eller event bringer i spil i forhold til jeres eksisterende og potentielle sponsorer og partnere.



SponsorOptimizer - Et strategisk og værdibaseret værktøj til det danske sponsormarked

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.