Emotionel tilgang til sponsorering

Sponsor

Med adgang til SponsorOptimizer kan du arbejde strategisk og værdibaseret med sponsorering og dermed opnå en optimal værdimæssig effekt på dit mærke.

SponsorOptimizer giver dig som sponsor mulighed for at optimere jeres sponsorportefølje fremadrettet gennem en mere emotionel tilgang til sponsorering.

Som sponsor kan du med SponsorOptimizer bl.a. få:

  • en værdimæssig evaluering af din eksisterende sponsorportefølje
  • indsigt i værdimatch med potentielle sponsorater
  • identificeret de mest relevante sponsorater i forhold til ønskede værdier

Det unikke ved SponsorOptimizer er muligheden for simulering. Alt afhængig af, hvilke værdier du ønsker, jeres mærke skal sættes i forbindelse med, får du identificeret de mest relevante sponsorater. Med andre ord viser SponsorOptimizer dig, i hvilken ”retning” du skal kigge efter det helt rigtige sponsorat for dig og din virksomhed.



SponsorOptimizer - Et strategisk og værdibaseret værktøj til det danske sponsormarked

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.