Det siger kunderne

Referencer

FCM

I FC Midtjylland arbejder vi hellere ud fra facts og data end på tro. Det gælder såvel i vores scouting proces i forhold til spillere, som når vi prisfastsætter vores produkter eller analysere vores brandværdi og matcher det med andres. I den forbindeles er SponsorOptimizer et stærkt produkt, der giver os mulighed for at påvise vores påstande, hvilket giver dem en langt højere validitet”.

– Jacob Jørgensen, Commercial Director, FC Midtjylland

Diabetesforeningen

“Samarbejdet med Gersdorff Research om analyseværktøjet SponsorOptimizer har gjort det muligt for os at iscenesætte vores dialog med virksomhederne på en anden og mere utraditionel måde. SponsorOptimizer illustrerer tydeligt for os i Diabetesforeningen, hvor mulighederne er og giver samtidig basis for en drøftelse af brandvalue mere end ren eksponering med vores eksisterende partnere såvel som nye samarbejdspartnere. Diabetessagen er vigtig i forhold til virksomhedernes bundlinje, og derfor er det vigtigt, at virksomhederne ser os som en ligeværdig samarbejdspartner, hvor begge parter får noget ud af partnerskabet”.

– Kim Thines, Projektleder, Erhverv, Marketing & Fundraising, Diabetesforeningen

Muskelsvindfonden

Hos Muskelsvindfonden har vi sammen med vores partnere, Tuborg og Danmarks Radio, skabt vores egne selvstændige kulturelle events Grøn Koncert og Cirkus Summarum. Vi arbejder konstant for at udvikle og forbedre dem og i det regi er SponsorOptimizer vigtig fordi analysen giver os en værdimæssig indsigt i opfattelsen af disse events hos den brede befolkning. Gennem SponsorOptimizer får vi et blik på os selv, som vi opfattes udefra, og vi kan se, om vores image er i tråd med vores brands. Vi får altså et realitetstjek af, hvilke værdier vores events og brands står for, som kan være retningsgivende for vores arbejde. Samtidig giver SponsorOptimizer os gennem værdimatch med nuværende og potentielle partnere mulighed for at udvikle tættere og mere kvalificerede partnerskaber. Og det skaber en merværdi både for os og for vores samarbejdspartnere”.

– Jacob Bartholin, Partnerskabschef, Muskelsvindfonden

Det er vigtigt for os, at vi bliver klogere på os selv og ikke mindst får indsigt i, hvordan vi bliver opfattet af omverdenen. Jo bedre vi kender os selv, desto stærkere står vi på salgsfronten. Med SponsorOptimizer har vi nu fået dokumentation for, hvor mange der kender os, og hvad de tænker om os. Det giver den nødvendige indsigt, så vi strategisk kan arbejde for at udvide kendskabet til København Håndbold, både lokalt og nationalt, så klubben står endnu stærkere som brand med de rigtige værdier tilknyttet.”

– Janni Møller Thomsen, Admin. direktør, København Håndbold

 



SponsorOptimizer - Et strategisk og værdibaseret værktøj til det danske sponsormarked

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.