Det siger kunderne

Referencer

 

Brøndby IF3Hos Brøndby IF har vi en klar ambition om at blive Danmarks bedste kommercielle sportsplatform. Vi foretager løbende investeringer for at nå vores ambition, og det er blandt andet derfor, at vi har valgt at investere i et strategisk og værdibaseret værktøj, som SponsorOptimizer er. Med SponsorOptimizer har vi fået et værktøj, der nu gør det muligt for os at lægge et ekstra kvalificerende lag på den dialog, vi har med vores eksisterende og potentielle partnere. Det gør, at vi nu kan dokumentere, hvilke værdier, som Brøndby IF bringer i spil, når vi indgår partnerskaber med vores samarbejdspartnere. Samtidig kan vi med SponsorOptimizer identificere de mest potentielle partnere baseret på værdimatch, hvilket gør vores arbejde langt mere målrettet og effektivt i vores søgen efter nye relevante partnere til klubben”.

– Henrik Reichel Bartholdy, Kommerciel Direktør, Brøndby IF

 

MuskelsvindfondenHos Muskelsvindfonden har vi sammen med vores partnere, Tuborg og Danmarks Radio, skabt vores egne selvstændige kulturelle events Grøn Koncert og Cirkus Summarum. Vi arbejder konstant for at udvikle og forbedre dem og i det regi er SponsorOptimizer vigtig fordi analysen giver os en værdimæssig indsigt i opfattelsen af disse events hos den brede befolkning. Gennem SponsorOptimizer får vi et blik på os selv, som vi opfattes udefra, og vi kan se, om vores image er i tråd med vores brands. Vi får altså et realitetstjek af, hvilke værdier vores events og brands står for, som kan være retningsgivende for vores arbejde. Samtidig giver SponsorOptimizer os gennem værdimatch med nuværende og potentielle partnere mulighed for at udvikle tættere og mere kvalificerede partnerskaber. Og det skaber en merværdi både for os og for vores samarbejdspartnere”.

– Jacob Bartholin, Partnerskabschef, Muskelsvindfonden

FCM
rkt produkt, der giver os mulighed for at påvise vores påstande, hvilket giver dem en langt højere validitet”.I FC Midtjylland arbejder vi hellere ud fra facts og data end på tro. Det gælder såvel i vores scouting proces i forhold til spillere, som når vi prisfastsætter vores produkter eller analysere vores brandværdi og matcher det med andres. I den forbindeles er SponsorOptimizer et stæ

– Jacob Jørgensen, Commercial Director, FC Midtjylland Fodbold

Diabetesforeningen“Samarbejdet med Gersdorff Research om analyseværktøjet SponsorOptimizer har gjort det muligt for os at iscenesætte vores dialog med virksomhederne på en anden og mere utraditionel måde. SponsorOptimizer illustrerer tydeligt for os i Diabetesforeningen, hvor mulighederne er og giver samtidig basis for en drøftelse af brandvalue mere end ren eksponering med vores eksisterende partnere såvel som nye samarbejdspartnere. Diabetessagen er vigtig i forhold til virksomhedernes bundlinje, og derfor er det vigtigt, at virksomhederne ser os som en ligeværdig samarbejdspartner, hvor begge parter får noget ud af partnerskabet”.

– Kim Thines, Projektleder, Erhverv, Marketing & Fundraising, Diabetesforeningen

Odense Bulldogs“Med et produkt som vores i Odense Bulldogs arbejder vi konstant med vores brand og med de oplevelser, som vi skaber sammen med fans og sponsorer. Vi bruger SponsorOptimizer til at få konkret kenskab til, hvordan vores værdier opfattes, og om der er harmoni mellem det og vores egen opfattelse. Det giver os samtidig også langt bedre indsigt I, hvilke virksomheder vi matcher med på værdierne, hvilket vi bruger målrettet i vores søgen efter nye partnere”.

– Kristoffer Jørgensen, Salgschef, Odense Bulldogs

 

Silkeborg IF“SponsorOptimizer har givet os et klart indtryk af, de værdier vi kan bruge i forhold til nye sponsorer, hvilket er en klar fordel på den lange bane. Specielt det statistiske arbejde, har vi haft god gavn af, da det viser os hvem og hvor derer potentielle nye kunder. Det har også vist, hvilke områder vi med fordel, kunne forbedre. Der har været en professionel tilgang til hele projektet, hvilket har gjort os trygge gennem hele forløbet”.

– Jens Overgaard, Salgsafdelingen, Silkeborg IF

 

TTH”Team Tvis Holstebros vigtigste salgsargument overfor virksomheder, der henvender sig til hele landet, er vores profilering. Vi nyder godt af at være én af Danmarks mest mediedækkede klubber. Dette styrkes af dokumentation, som vi ikke kan undvære. Her er Gersdorff Research en meget vigtig samarbejdspartner.”

– Emil Bjørnø, Direktør, Team Tvis Holstebro

 

Det er vigtigt for os, at vi bliver klogere på os selv og ikke mindst får indsigt i, hvordan vi bliver opfattet af omverdenen. Jo bedre vi kender os selv, desto stærkere står vi på salgsfronten. Med SponsorOptimizer har vi nu fået dokumentation for, hvor mange der kender os, og hvad de tænker om os. Det giver den nødvendige indsigt, så vi strategisk kan arbejde for at udvide kendskabet til København Håndbold, både lokalt og nationalt, så klubben står endnu stærkere som brand med de rigtige værdier tilknyttet.”

– Janni Møller Thomsen, Kommunikationschef, København Håndbold

 

 

SponsorOptimizer - Et strategisk og værdibaseret værktøj til det danske sponsormarked

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.